Let op: i.v.m. de drukte tijdens de feestdagen kunnen leveringen iets vertraagd zijn.×

Retouren en klachten

Kan ik goederen retourneren?

Ja, dit is uiteraard mogelijk om goederen aan ons te retourneren. De doos dient dan onaangebroken te zijn.

Wij werken middels het retoursysteem Kiala. U heeft bij uw mail een retourlabel (PDF) ontvangen welke u op de doos kunt plakken.U geeft de doos af op één van de Kialapunten, de kosten hiervoor zijn €4,- voor Nederland en €5,- voor de Belgie. Er zijn ongeveer 750 Kiala punten in Nederland. Dit aantal groeit maand per maand. U kunt ook het pakket op zaterdag afgeven.

Om het dichtstbijzijnde Kiala punt te vinden, klik op de link: https://www.kiala.nl/zoek-kialapunt

U kunt het retourlabel ook hier downloaden:

Voor Nederland klik hier.

Voor Belgie klik hier.

Indien u verkeerde goederen heeft ontvangen die niet door u besteld zijn zorgen we voor een correcte afhandeling en zullen de verzendkosten voor onze rekening zijn. Neem in dit geval contact met ons op middels 010 2012168 of sales@bioodi.nl.

Let wel: de gemaakte verzendkosten bij levering worden vergoedt indien er verkeerde of "kapotte" goederen door ons zijn geleverd.

Wij sturen u dan een retourlabel per mail, waarbij de verzendkosten reeds betaald zijn (pre betaald). 

 

Hoe lang duurt het voordat het geld wordt teruggestort?

Wij zullen na ontvangst van de retour gestuurde goederen het geld binnen 2 a 3 werkdagen overmaken op de bij ons bekende rekeningnummer.

 

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

Wij nemen alle klachten serieus en zullen deze snel en naar behoren samen met u oplossen.

Wat te doen?

* Bewaar de goederen die niet naar behoren functioneren en gooi ze niet weg.

* Neem contact met ons op binnen 10 dagen na levering van de goederen.

* We zullen samen met u een passende oplossing vinden.

* Heeft u snel vervanging nodig neem dan telefonisch contact met ons op.

 

We nemen u klacht direct in behandeling en we streven ernaar om binnen 1 werkdag met een reactie terug te komen.

Mocht u een klacht hebben over het product, levering of iets anders neem dan contact met ons op. Dit kan telefonisch of middels het contactformulier.

 

NB:

Klachten ten aanzien van de door Bioodi geleverde Producten die

redelijkerwijze bij een grondige inspectie en controle direct bij levering niet kenbaar

konden zijn, dient Afnemer binnen tien dagen na de levering schriftelijk aan

Bioodi kenbaar te maken, bij gebreke waarvan Afnemer wordt geacht

de Producten in goede orde en conform de Overeenkomst van Bioodi te

hebben ontvangen en aanvaard.