Let op: in verband met de Sinterklaas en Kerst drukte kunnen leveringen iets vertraagd zijn.×

Retouren en klachten

Kan ik goederen retourneren?

Ja, dit is uiteraard mogelijk om goederen aan ons te retourneren. De verpakking dient dan onaangebroken te zijn.

Wij werken middels het retoursysteem Access Point. U kunt met uw pakket naar een Acces Point gaan en de code RETURNS CENTER AA doorgeven. De medewerker van het Acces Point zal de doos voorzien van een label. U betaald dan de kosten voor de retourzending en het pakket komt bij ons retour. Na ontvangst en controle zullen wij het bedrag terugboeken op de bij ons bekende rekeningnummer.

Vindt hier u dichtsbijzijnde Acces Point: ZOEK ACCES POINT

Indien u verkeerde goederen heeft ontvangen die niet door u besteld zijn dan zorgen we voor een correcte afhandeling en zullen de verzendkosten voor onze rekening zijn. Neem in dit geval contact met ons op middels 010 2012168 of sales@bioodi.nlWij sturen u dan een aparte code waarbij u geen verzendkosten hoeft te betalen.

Let wel: de gemaakte verzendkosten bij levering worden vergoedt indien er verkeerde of "kapotte" goederen door ons zijn geleverd.

 

Hoe lang duurt het voordat het geld wordt teruggestort?

Wij zullen na ontvangst van de retour gestuurde goederen het geld binnen 2 a 3 werkdagen overmaken op de bij ons bekende rekeningnummer.

 

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

Wij nemen alle klachten serieus en zullen deze snel en naar behoren samen met u oplossen.

Wat te doen?

* Bewaar de goederen die niet naar behoren functioneren en gooi ze niet weg.

* Neem contact met ons op binnen 10 dagen na levering van de goederen.

* We zullen samen met u een passende oplossing vinden.

* Heeft u snel vervanging nodig neem dan telefonisch contact met ons op.

 

We nemen u klacht direct in behandeling en we streven ernaar om binnen 1 werkdag met een reactie terug te komen.

Mocht u een klacht hebben over het product, levering of iets anders neem dan contact met ons op. Dit kan telefonisch of middels het contactformulier.

 

NB:

Klachten ten aanzien van de door Bioodi geleverde Producten die

redelijkerwijze bij een grondige inspectie en controle direct bij levering niet kenbaar

konden zijn, dient Afnemer binnen tien dagen na de levering schriftelijk aan

Bioodi kenbaar te maken, bij gebreke waarvan Afnemer wordt geacht

de Producten in goede orde en conform de Overeenkomst van Bioodi te

hebben ontvangen en aanvaard.